متن و ترجمه فارسی Adam Lambert _ Better than I khow myself















MOONLIGHT

...تاریکی نزدیک است

 

Adam Lambert _ Better than I khow my self

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Cold as ice And more bitter than a December

به سردی یخ ، و سرد تر از ماه دسامبر

Winter night That’s how I treated you

شب های وینتر ، اینکه چطوری رفتار میکردم

And I know that I sometimes tend to lose my temper

و من میدونم که بعضی وقت ها یه جورایی اخلاق خوبی ندارم

And I cross the line، Yeah that’s the truth

و از کنار خط ها رد میشم .. ، اره این حقیقت هست

I know it gets hard sometimes ، But I could never Leave your side

من میدونم این بعضی وقت ها سخت میشه ، اما من هیچوقت از پیشت نمیرم

No matter what I say ، Cause if I wanted to go I would have gone by now,

مهم نیست چی گفتم ، چون اگه من بخوام برم همین الان پا میشم و میرم

But I really need you near me to

اما واقعا نیاز دارم تا کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو رو لبه نگه دار

If I wanted to leave I would have left by now,

اگه بخوام ترکت کنم ، من از اینجا همین حالا میرم

But you’re the only one that knows me

اما تو تنها کسی هستی که منو میشناسی

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

All along ، I tried to pretend it didn’t

تو تمام این وقت ها ، من سعی کرده بودم بهت ثابت کنم اینکارو نکردم

IF I was alone ، But deep down I know

اگه من تنها بودم ، اما درون منو خودم میدونم

If you were gone ، For even a day I wouldn’t know which way to turn

تگه تو رفته بودی ، حتی برای یک روز من نمیدونستم که باید چیکار کنم

Cause I’m lost without you.

چون بدون تو من سردرگمم

I know it gets hard sometimes ، But I could never Leave your side

من میدونم این بعضی وقت ها سخت میشه ، اما من هیچوقت از پیشت نمیرم

No matter what I say ، Cause if I wanted to go I would have gone by now,

مهم نیست چی گفتم ، چون اگه من بخوام برم همین الان پا میشم و میرم

But I really need you near me to

اما واقعا نیاز دارم تا کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو رو لبه نگه دار

If I wanted to leave I would have left by now,

اگه بخوام ترکت کنم ، من از اینجا همین حالا میرم

But you’re the only one that knows me

اما تو تنها کسی هستی که منو میشناسی

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

I get kind of dark ، Let it go too far

من یه نوع تاریکی شدم ، بذار بره به یه جای دور

I can get obnoxious at times

من میتونم بعضی وقتا نفرت انگیز بشم

But try and see my heart

اما سعی میکنم جلوشو بگیرمو به قلبم نکگاه کنم

Cause I need you need now

چون همین حالا بهت نیاز دارم

So don’t let me down

پس نذار که ناراحت بمونم

You’re the only thing in this world I would die without

تو تنها چیزی هستی توی دنیام که بدون اون میمیرم

Cause if I wanted to go I would have gone by now,

چون اگه میخواستم برم ، من تا حالا رفته بودم

But I really need you near me to

اما واقعا نیاز دارم تا کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو رو لبه نگه دار

If I wanted to leave I would have left by now,

چون اگه میخواستم ترکت کنم ، من تا جالا ترکت کرده بودم

But you’re the only one that knows me

اما تو تنها کسی هستی که منو میشناسی

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

Cause if I wanted to go I would have gone by now,

چون اگه میخوستم برم ، من تاحالا رفته بودم

But I really need you near me to

اما واقعا نیاز دارم تا کنارت باشم

Keep my mind off the edge

ذهنم رو رو لبه نگه دار

If I wanted to leave I would have left by now,

اگه بخوام ترکت کنم ، من از اینجا همین حالا میرم

But you’re the only one that knows me

اما تو تنها کسی هستی که منو میشناسی

Better than I know myself

بهتره منم خودم رو بشناسم

————————————————

 

منبع : www.mihanlyrics.com



نظرات شما عزیزان:

شهر غم عاشقانه ترین وبلاگ فارسی
ساعت21:24---11 مرداد 1392
سلام من مدیر وبلاگ شهر غم هستم و از شما دعوت میکنم علاوه بر بازدید از مطالب وبلاگ (که شامل،شعرها،عکس،آهنگ،دلنوشته و... است) با هم تبادل لینک کنیم! رتبه ی گوگل وبلاگ هم 1 هست و تاثیر مثبتی روی آمارتون خواهد داشت .همین طور به چندتا نویسنده ی فعال هم نیازمندم.
(برای تبادل لینک اول مارو باعنوان *شهرغم عاشقانه ترین و غمگین ترین وبلاگ فارسی* و آدرس www.sad30ty.rzb.ir لینک کن و بعدش لینکتو تو آدرس زیر ثبت کن www.sad30ty.rzb.ir/send_link)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: متن و ترجمه آهنگ ، Adam Lambert ، ،


برچسبها: متن , ترجمه فارسی , Adam Lambert , Better than I khow myself ,
day یک شنبه 11 / 5 / 1392time 8:53 PM written by moonlight|



      moonlight